Sunday, September 30, 2012

JanjiKu

..janji..
..janji itu harus ditepati..
..dan akn aku tepati janji2 itu..
..28/09/2012..
..dr dengkil utk pulang rumah ke muar..
..tp aku kotakan janji aku trlebih dahulu pd bauh aty trcinta..
..mmg nak sgt jumpe die..
..rindu sgt2..
..beberapa hari sblom tu sedikit salah faham brlaku..
..yg buat aku betul2 takot perkara yg sama akn brulang balik kt diri aku..
..aku pertahankan sumeny dgn sepenuh hati..
..sbb aku xnak kehilangan org yg aku syg..
..die yg selalu ad utk aku..
..die yg selalu teman kn aku..
..aku xnak sesekali kehilangan diri die..
..ari jumaat 28/9 tu pg2 lg aq da gerak ke segamat tuk jmpe die..
..perasaan yg sgt2 gembira lpas da lame xjumpe..
..akhirnya aku kotakan janji aku pd die..
..dkat2 kol 10pg aku smpi umah die..
..mak die ngah siram pokok..
..aku pon salam la jumpe kjap as mintak izin nk bwak anak die kuar..
..wlaupon singkat je perjumpaan tu..
..tp aku eppy sgt2..
..dpt jumpe buah aty tersayang..
..die bwak aku jln2 segamat..
..ajak men boling sungguh2 die xnak..
..hehehe..
..xpe2..
..tggu la nnti pakse gak awk men boling..
..pas solat jumaat g makan kt mcd..
..jumpe plak dak poli tgh praktikal kt situ..
..kantoi.. hahaha..
..pas mkn2 belikan buah tgan skit tuk parents die..
..pastu trus hntar umah kol 4 gtu la..
..pastu terus pecut balik muar..
..haaaaaaaaaaaa...
..bile lg nk dpt jumpe awk..
..igt plan kter nk g legoland same2..
..ad rezki nnti insyaALLAH sy dtg jumpe awk lg..
..awk je stu2 ny buah aty sy..
..sy syg kn awk sgt2..
..sy rindu kn awk sgt2..
..klu bole nk awk ad dpan mate ni slalu..
..sy slalu tggu awk..
..sy tggu awk smpi awk jdik milik sy yg sah..
..insyaALLAH..

~SITI YUHAINIAZWA BINTI BADELI~
~IM ALWAYS WITH YOU~

0 pengomen: